Actualidade e Noticias

Mostra de Artesanía especial Semana Santa na praza Mestre Cerviño de Covelo
- 14/04/2022 -

Este sábado día 16 de 10 a 14 horas Covelo convida a mercar produtos de proximidade
Para as e os máis cativos haberá obradoiros de pintura, música e animación
Este sábado 16 de abril o concello de Covelo celebra unha Mostras de Artesanía Especial Semana Santa. Na praza Mestre Cerviño de 10 a 14 horas poderemos mercar produtos téxtiles, macramé, artesanía, decoración, cestería, cosmética natural, xoiería, horta ecolóxica, pan artesán, maquetería, libros, prantas, xoguetes, cerámica e un longo etc de produtos de proximidade.

Nesta edición especial haberá obradoiros de pintura, música e animación para os máis pequenos e pequenas da casa.

Esta xornada especial súmase ás que se celebran cada primeiro sábado de mes co apoio da Deputación de Pontevedra. A Mostra de Produtos de Covelo contacta aos productores locais coa veciñanza da área metropolitana que ademais de gozar deste encontro aproveita para facer sendeirismo, coñecer o patrimonio histórico local e descobrir novas paraxes naturais.

Son moitas as persoas que, con ocasión da feira, aproveitan para pasar a fin de semana degustando a gastronomía local, percorrendo as múltiples rutas de sendeirismo e aloxándose nas casas e hoteis rurais que ofrece Covelo.