Actualidade e Noticias

Aberto o prazo para o Campus Multideporte do Concello de Covelo para infancia e mocidade de 6 a 15 anos
- 10/06/2024 -

O prazo de inscrición estará aberto ata o vindeiro 14 de xuño
Co obxectivo de axudar na conciliación familiar e laboral e ofrecer á infancia e mocidade tempo de lecer de calidade o goberno de Covelo pon en marcha o I Campus Multideporte para nenas e nenos de 6 a 15 anos, ambas idades incluídas. O prazo de inscrición estará aberto ata o vindeiro 14 de xuño.

O l Campus Multideporte terá lugar dende o día 25 de xuño ao día 1 de xullo do presente ano en horario de 10:00 a 14:00 horas. Para que se densenvolva esta iniciativa terá que haber un número mínimo de 15 persoas participantes e un máximo de 27 persoas.

As persoas empadroadas no Concello de Covelo pagarán 10€ e as non empadroadas 20€, tal e como establece a ordenanza fiscal reguladora do prezo público pola prestación de actividades lúdicas, recreativas, culturais, formativas e deportivas. A lista de admitidos publicarase o 18 de xuño e as datas para o pagamento serán do 19 ao 21 de xuño.

Infancia e mocidade gozarán das actividades deportivas como o tenis, fútbol, fútbol sala, padel, basket e a xornada no centro Ecuestre de Paraños.

As persoas que desexen máis información sobre o Campus Multideporte e/ou a documentación a aportar, poden poñerse en contacto cos Servizos Sociais municipais no teléfono: 986 650 027, ext.3.

A metodoloxía empregada será activa, participativa, comunicativa, lúdica e educativa impartida por medio de actividades que fomenten valores positivos e adecuadas ás idades das persoas participantes. A finalidade deste proxecto é promover a creación dun grupo e a integración de todas as persoas participantes no mesmo, realizando actividades que faciliten e favorezan a conexión do grupo e o traballo en equipo

O campus multideporte finánciase pola Deputación de Pontevedra “Plan Máis Provincia liña 2” por un importe de 3.150,42 €.