Actualidade e Noticias

O goberno de Covelo repartíu máis de 17.000€ en axudas económicas a empresas locais
- 02/02/2021 -

19 negocios locais recibiron, durante o estado de alarma, o apoio económico do Concello
O goberno de Covelo concedeu as axudas económicas aos negocios do concello afectados pola declaración do estado de alarma polo COVID-19. En total, e durante o estado de alarma, o goberno repartíu 17.184,83€ entre autónomos, empresarios individuais e pequenas empresas con domicilio social e fiscal en Covelo.

Co obxecto de paliar as consecuencias derivadas da pandemia e minimizar a grave situación económica e social á que se enfrontaron os negocios locais o goberno otorgou durante o ano 2020 e o 2021 axudas económicas que apoiaron a preto de vinte empresas.

En concreto, no ano 2020 e con fondos propios do Concello, concedéronse axudas directas a 15 empresas repartindo un total de 10.200€ entre autónomos, empresarios individuais e pequenas empresas que reunían os requisitos.

Pola súa banda no ano 2021 o goberno de Covelo, con cargo ao Plan Concellos da Deputación de Pontevedra, destinou 6.984,83€ a apoiar con axudas económicas a 4 empresas locais.

O alcalde Pablo Castillo explica que o obxectivo foi protexer o interese xeral da cidadanía de Covelo prestando apoio inmediato ás empresas e persoas autónomas e axudar a que agora poidan retomar a súa actividade contribuíndo na reactivación da economía local.

<< Ver anterior noticia    |    Ir al listado    |