Novas
- 12/09/2007 -
NOTA ACLARATORIA
No texto das Bases de selección para a Contratación Laboral Temporal dun Axente de Sostibilidade que figurou publicada na WEB do Concello ata o dia 11 de setembro, observouse un erro no referido ó prazo de presentación de solicitudes, no sentido de que onde di 15 días, debía dicir 10 días. En consecuencia, o prazo para a presentación de solicitudes é de dez días naturais, comezando a computarse dito prazo a partir do día seguinte ó da publicación do anuncio no diario €Faro de Vigo€.As Bases que actualmente figuran publicadas na WEB xa conteñen corrixido este erro. O que se fai público para xeral coñecemento.