Novas
Publicación e aprobación da Ordenanza de Xestión de biomasa e Plan Municipal de Prevención e Defensa Contra Incendios Forestais.
- 30/09/2024 -
As persoas físicas ou xurídicas titulares do dereito de aproveitamento sobre os terreos forestais procederán a execución da xestión de biomasa, incluída a retirada de determinadas especies arbóreas (eucaliptos, piñeiros e acacias), antes de 31 de xuño de cada ano recolléndose na Ordenanza os criterios de xestión, distancias das plantacións, réxime sancionador, etc.
 Nesta Ordenanza Municipal proponse a regulación da xestión da biomasa e da distancia das plantacións, no solo urbano, de núcleo rural e urbanizable delimitado, no ámbito das súas competencias co obxecto de conseguir as axeitadas condicións de salubridade e seguridade para previr e evitar os incendios, protexendo dos mesmos as infraestruturas e equipamentos sociais, as zonas edificadas e as áreas forestais e naturais de valor especial. Pode consultala aquí.

No Plan Municipal de Prevención e Defensa Contra Incendios Forestais, en cumplimento do establecido na la Lei 3/2007, defínense as faixas secundarias de xestión de biomasa onde debe garantizarse a eliminación total ou parcial da biomasa forestal, mediante técnicas silvícolas axeitadas, co fin principal de reducir o risco de incendio e protexer a seguranza das persoas. Pode consultar o borrador aquí.

Máis información aquí.