Proxecto arqueolóxico posta en valor da Pontella da Graña.
- 28/06/2024 -
A Ponte da Graña, goza dunha especial singularidade. O seu pavimento está conformado por unha única lousa de pedra e atópase nun espazo especial, no regato do Portiño Escuro, un lugar de interese natural e a carón dun muiño.
Os traballos realizaronse co concesión de subvención da Deputación de Pontevedra "supresión da simboloxía franquista nos espazos públicos e a rehabilitación e sinalización do patrimonio histórico-cultural dirixidas aos concellos da provincia de Pontevedra" para o ano 2023 (acordo nº 4.32753,CSV:H70ERSACTUH7QN31), con cargo á aplicación 23/332.3322.762.00 do vixente Orzamento provincial, correspondéndolle a ese concello a cantidade de 3.264,38 euros para LIÑA B: Posta en valor da pontella da Graña para a rehabilitación e sinalización do patrimonio histórico-cultural.