Acta selección bolseiro/a de turismo
- 15/04/2010 -
ACTA DA COMISIÓN SELECCIONADORA DA PRAZA DE BOLSEIRO/A DE TURISMO

No Concello de Covelo, as 9 horas do día 15 de abril de 2010, se reúnen os membros da Comisión Seleccionadora da praza de Bolseiro/a de Turismo, composta polas seguinte persoas:

-          A Secretaria do Concello Dna. María Jesús Rodríguez Freire.

-          A Técnico do Padroado de Turismo Rías Baixas Dna. Vanesa Diz González.

-          O funcionario municipal de Secretaria D. Luis Carlos López Vázquez.

-          O Auxiliar de Desenvolvemento Local D. José Manuel Castillo Amigo.

-          Como Secretario D. Mario Pérez Vidal.

Efectuadas as entrevistas persoais ós candidatos para o posto ofertado que presentaron as súas solicitudes no prazo habilitado a tal efecto, amósanse na Táboa 1 o resultado das puntuacións obtidas.

CANDIDATA Exp. Form. ac. Cursos Idiomas ENTREVISTA PUNTOS
CUEVAS GONZALEZ, 0,00 3,43 0,20 2,00 3,50 9,13
RODAL ALEN, SARA 0,00 3,65 0,00 0,40 3,50 7,55

Táboa1: Puntuacións obtidas polos candidatos no proceso de selección.

En consecuencia, a Comisión Seleccionadora ACORDA: propor como candidatos para cubrir ó posto ofertado, á seguinte persoa:

-          DNA. CRISTINA CUEVAS GONZALEZ

Segundo a Base 11º, no caso de renuncia por parte da persoa seleccionada o concello procedería ó nomeamento do seguinte peticionario por orden de puntuación que sería Dna. SARA RODAL ALEN.

Asinan a presente acta os arriba indicados, o día e hora expresados.