Charla; resultados do campamento de voluntariado ambiental no río Tea
- 04/12/2008 -
Charla: "Resultados do campamento de voluntariado ambiental no río Tea", na Reitoral de Santa Marina en Covelo. A Axencia de Sostibilidade do Concello de Covelo colabora, xunto coa Consellería de Medio Ambiente e Desenvolvemento Sostible e a Vicepresidencia da Igualdade e Benestar da Xunta de Galicia, na organización dunha charla que impartirá o grupo ecoloxista ADEGA na Axencia de Sostibilidade do Concello de Covelo na Reitoral de Santa Marina. Este proxecto financiado polo Programa de Voluntariado en Ríos do Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino pretende mostra-los resultados do campamento de voluntariado ambiental no río Tea, realizado por parte do PROXECTORIOS e ADEGA. Durante tres fins de semana do mes de outubro celebrouse un campamento de voluntariado ambiental encamiñado a eliminación da flora exótica invasora do río Tea. Para a realización destes traballos elaborouse un protocolo de actuacións que se aplicou en tres treitos do río Tea, para facilitar a erradicación de diferenentes especies invasoras, aos voluntarios se lles proporcionou o material apropiado ( traxes e botas de auga, luvas e gafas de protección, ferramenta axeitada, etc ) así como un caderno divulgativo para o receñecemtno destas especies. Ademáis cada participante contou cun seguro de responsabilidade civil e de accidentes colectivos. Se convoca a tódolos/las interesadas que dexesen vir o día 12 de decembro do 2008 as 5 da tarde, na Reitoral de Santa Marina en Covelo.