Actualidade e Noticias

Descubre a Vía Mariana ao seu paso polo Concello de Covelo
- 08/09/2022 -

Os sábados 17 e 24 de setembro poderán descubrir os recunchos máis fermosos e descoñecidos da contorna de Covelo da man dun biólogo e guía de montaña
O Concello de Covelo abre listas para a insO Concello de Covelo abre listas para a inscrición nos roteiros por etapas da Vía Mariana ao seu paso por Covelo. Será os sábados 17 e 24 de setembro. O sábado, 17 de setembro, a saída será no Alto da Coroación (A Franqueira - A Cañiza) para chegar ata o centro de Covelo.

O sábado, 24 de setembro comezarán en Covelo e camiñarán ata a Portela do Foxo, entre os concellos de Covelo e Fornelos de Montes. Alí, terán a posibilidade de volver a Covelo nun minibús.

Estas actividades turístico-deportivas están organizadas polo Concello de Covelo e a Deputación de Pontevedra. As persoas participantes estarán acompañadas por un guía de montaña, biólogo e fotógrafo.

O prazo para realizar as inscricións sigue aberto ata esgotar as prazas e pódese realizar no teléfono 654.500.652.

A Vía Mariana ofrece percorridos naturais inmersos na natureza e brinda a oportunidade de descubrir recunchos tan fermosos como descoñecidos, gozar das mellores vistas e rodearse da fauna e flora dos nosos montes.crición nos roteiros por etapas da Vía Mariana ao seu paso por Covelo. Será os sábados 17 e 24 de setembro. O sábado, 17 de setembro, a saída será no Alto da Coroación (A Franqueira - A Cañiza) para chegar ata o centro de Covelo.