Anuncio Rexistro Único de Demandantes Vivenda Protexida de Galicia para Covelo.
- 03/11/2021 -
Coa intención de mellorar a oferta de vivenda no noso pobo, dende o Concello de Covelo estamos xestionando coa Xunta de Galicia a posible construcción de Vivendas de Protección Oficial de Promoción Pública.
Para poder acceder a ditos programas é requisito indispensable que exista o maior número de persoas interesadas e inscritas no REXISTRO ÚNICO DE DEMANDANTES DE VIVENDA PROTEXIDA.
Solicitase a todas aquelas persoas empadroadas en Covelo e que teñan interese en acceder á Vivenda de Protección Oficial que se anoten en dito REXISTRO a través do Concello de Covelo nos departamentos de Servizos Sociais, Axente de Desenvolvemento Local, Concellería de Cultura ou Alcaldia. Para mais información aquí