Actualidade e Noticias

Do venres 1 de xullo ao 4 de setembro abrirá as súas portas a piscina pública municipal de Covelo
- 29/06/2022 -

O Concello lembra que os cursos de ximnasia de mantemento para adultos e os cursos de natación para nenas, nenos e adultos serán totalmente de balde previa inscrición
 O concello de Covelo informa á cidadanía da apertura da pisicina pública municipal que a partir do venres día 1 de xullo e ata o 4 de setembro permanecerá aberta en horario continuo dende as 12 horas ata as 20 horas de luns a venres.

Para obter máis información poden premer en apertura piscina municipal

O concello lembra que as clases de ximnasia de mantemento para adultos e as de natación para nenos, nenas e adultos serán totalmente de balde previa inscrición nas propias instalacións ou na biblioteca pública municipal.

Para as persoas amantes da natación e do baño ao aire libre no concello de Covelo tamén poden atopar a praia de Maceira que, un ano máis, obtén a calificación de excelente na súa auga, ou a de Barcia de Mera. Ademais, a praia de Maceira volverá estrear tempada estival como “Praia sen fume” co obxectivo de protexer ás persoas dos prexuízos que ten para a saúde o fume do tabaco. Esta medida contribúe tamén na redución do consumo desta substancia.

O goberno de Covelo segue apostando pola promoción de hábitos de vida saudable, o respeto ao medio ambiente e a oferta de espazos públicos de calidade, de acordo cos compromisos adquiridos no Pacto das Alcaldías e en consonancia cos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS).

A praia de Maceira é un espazo de lecer de máis de catro hectáreas e media. Esta praia é un dos principais atractivos turísticos do concello sendo un dos espazos máis visitados. A praia fluvial, unha ampla zona verde para o descanso, mesas e asadores, aseos públicos, un cámping, restaurante no que gozar da boa gastronomía local, quiosco, área lúdica e deportiva e aluguer de xogos acuáticos son algúns dos servizos que se poden atopar.

O río Tea nace na serra do Suído, no concello de Covelo, e desemboca no Baixo Miño, no concello de Salvaterra de Miño. No seu camiño, pasa polos concellos de Mondariz, Mondariz-Balneario e Ponteareas.

No concello de Covelo, o río aínda se atopa no seu tramo medio-alto e as augas son cristalinas e ben osixenadas. O río Tea é especial porque é un dos ríos mellor conservados do sur de Galicia en canto ás súas augas, ás súas ribeiras e á súa continuidade. Como hábitat acuático, sostén unha das comunidades de peixes máis diversas de Galicia,