Actualidade e Noticias

Aberta a inscrición para o curso de informática e internet aplicado ás explotacións do medio rural
- 13/09/2022 -

O curso está dirixido tanto a persoas en desemprego como activas e impartirase
de 16:30 a 20:30 horas
O goberno de Covelo informa da celebración dun curso de informática e internet aplicado ás explotacións do medio rural. O curso celebrarase os vindeiros 22, 23, 29 e 30 de setembro e e o 6 de outubro en horario de 16:30 a 20:30 na biblioteca pública municipal de Covelo.

As inscricións deberán formalizarse no número de teléfono do do Concello de Covelo 986650027 (ext. 4) ou 986594033 de luns a venres de 8.00 h a 14.00 h.

O curso, que será de balde para os/as participantes, atenderá a un máximo de quince participantes en situación de desemprego ou traballadores/as en activo.

Esta é unha iniciativa do Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación realizado en colaboración co Concello de Covelo.

A concelleira de Formación e Emprego, Lourdes Enes, anima a todas as persoas a seguir formándose para poder atender ás novas demandas do mercado laboral.