Novas
Limpeza e sinalización de roteiros e creación da RMR (Rede Municipal de Roteiros).
- 28/06/2019 -
Tamén foi creado un microsite onde pode atopar abundante información sobre casi todas elas; características de cada unha, niveis técnicos de dificultade, datas recomendadas para realizalas, trípticos ou folletos explicativos, coordenadas de inicio e fin, tracks para non perderse en distintos formatos.
Este verán é bo momento para gozar das nove rutas de sendeirismo que recorren o noso territorio.
Esta primavera foron postas a punto na limpeza e sinalización as catro que son responsabilidade do Concello. Existen seis máis resultado de iniciativas de Comunidades de Montes que se atopan, en xeral, en bo estado e que tamén se recolleron, dependendo da información facilitada, neste documento que lles presentamos.
Tamén foi creado un microsite onde pode atopar abundante información sobre casi todas elas; características de cada unha, niveis técnicos de dificultade, datas recomendadas para realizalas, trípticos ou folletos explicativos, coordenadas de inicio e fin, tracks para non perderse en distintos formatos, etc.
Esperamos que este traballo lles sexa de utilidade para as súas excursións polo noso pobo!!!