Participación veciñal no Plan Concellos 2018/19
- 25/05/2018 -
Facilítase a información relativa o Plan de Obras e Servizos 2018/19 da Deputación Provincial de Pontevedra e se pide a colaboración veciñal para incorporar suxerencias ou melloras nas obras, servizos e actividades recollidas nel.
O Plan de Obras e Servizos 2018-2019 da Deputación Provincial de Pontevedra (Plan Concellos) permite que os concellos soliciten a concesión de subvencións con destino a investimentos e outras actividades e servizos. Os proxectos presentados este ano, nos que vostede pode facer as suxerencias de modificación e mellora que considere, atópanse na sección de "Participación" e pode acceder a eles a través destes enlaces:

Plan Concellos 2018/19. Inversións, aquí.

Plan Concellos 2018/19. Actividades culturais, deportivas, sociais, educativas, aquí.