Novas
VI Anuncio información local actualizada a 27 de novembro de 2020 relativa á Segunda Onda da Pandemia de COVID -19 e participación veciñal nos Orzamentos do 2021
- 27/11/2020 -
Dende o pasado 6 de novembro, no Concello de Covelo NON SE DIAGNOSTICARON novos casos de COVID-19. Os dous casos anunciados o pasado 6 de novembro foron dados de alta médica. A dia de hoxe, non existen casos coñecidos e diagnosticados.
Coa intención de fomentar os procesos de participación veciñais na toma de decisións públicas, esta Alcaldía, pon en coñecemento de tódolos veciños e veciñas que poderán facer propostas en calquera ámbito orzamentario:
Plan anual de inversión. Organización de actividades lúdicas, deportivas, culturais e sociais. En relación a organización, funcionamento e financiación dos servizos públicos. Propostas de subvencións, impostos, taxas ou calquera outro asunto que considere oportuno.