Axenda
NADAL 2020 - CONFERENCIA VIRTUAL COS REIS MAGOS DE ORIENTE
- 25/11/2020 -
Tempos difíciles para as celebracións e tamén para as CABALGATAS DOS REIS MAGOS.

Para o concello de Covelo os nenos e nenas do noso pobo son moi importantes, temos o pracer de comunicar que o noso Alcalde Pablo Castillo mantivo varias reunións coas suas Maxestades os Reis Magos, Melchor, Gaspar e Baltasar e conseguiu pechar un fantástico acordo con eles.

Este ano non será posible a causa do Covid-19 que veñan a Covelo como é tradición dende fai moitos anos, pero iso non impediu que teñamos a maneira de poder falar con eles en directo!!!! Siiiiii en directo!!!!!

Se queredes que os vosos pequechos e pequechas teñan unha videoconferencia persoal cos 3 Reis Magos, seguide todos os pasos que che indicamos no cartel e a través da plataforma www.nadal2020.es e fai que este Nadal sexa moi especial.

Inscricións do 25 de novembro ao 29 de decembro.

Recorda indicar na plataforma a tua provincia (PONTEVEDRA) e o teu concello (Covelo)
 CONFERENCIA VIRTUAL COS REIS MAGOS DE ORIENTE.

Se queredes que os vosos pequechos e pequechas teñan unha videoconferencia persoal cos 3 Reis Magos, seguide todos os pasos que che indicamos no cartel e a través da plataforma www.nadal2020.es e fai que este Nadal sexa moi especial.

Inscricións do 25 de novembro ao 29 de decembro.